Мммммайже зізріла моя чергова божевільна :crazy: ідея в області геймдеву*. Вже давно думку гадав, мислю думав, гадку мислив, на рахунок зробити маленьку гру про харрдбол, чисто для власного задоволення. І побачивши новий СТАЛКЕР - Зов Припяти подумав - ось воно, треба пробувати!) А саме спробувати зробити МОД* до гри, замінивши все озброєння на пневматичне, і захист відповідно теж, і навіть втикнути фізії особливо бажаючих). Якби вийшло щось путнє, і потрапило воно у маси, це була б найкраща реклама, і просвітлення народу, щодо харду! Звичайно ця робота забере немало професійних людиногодин, і команду зібрати гарну бажано, і купа інших проблем стає на шляху молодих модостроїв і гамдевелоперів, 80% недоваодиться до кінця, і зовсім обмаль потрапляє в маси( ігри ). Щодо модів - статистика мені невідома, але їх легко розповсюдити. Тому всіх любителів жорстоко вбивати чи навіть валити просто нещадно ( привіт ярику ;) головному ммоніяку =) ) свій вільний час іграми, запрошую протсо прийняти участь у моїй фантазії, як вона могла б виглядати ця гра століття. ;) Перш за все кожному сталкеру по пневмату :loony: ! Ну на початку вже шо дістанеться, макаров від бітька, косий, кривий, слабкий, але нєубіваємий, майже. З часом за рахунок артефактів бійці зможуть дістати собі і рарететні товари, стальні корнети старого зразку, бункерні дрозди, і прочєє. Монстрів залишимо грінпсовцям на милування, тваринки їсти сурових хардбордістів брєзгують і тікають тільки заввидів, але підростаючому моніяку всетаки буде шанс зацідити під зад кровожерливій тварюці (ну усе просто для вас). Шоломи теж мають параметри різні давати, добре захищений / добре дихаючий (бігати можна довго) / дорогий. Починають з самопальних масок, закінчують каплями проти запотіванія... Система попадань ще неясна, мабудь багатохітова буде, це ще обдумати треба, скоріше всього залишиться все як у грі, або все перероблювати і робити маленькі сутички проти ботів на заводах розвалінах (шото тіпа мультиплеєра* але з ботами* в опредільонному місці), незнаю чи вистачить для такої переробки знань і мізків та часу. Але все буде рухатися поступово, колись, може і до того дойде черга. Сталкери ввечорі біля костра розповідатимуть байки про чорного хардболіста, і якісь анекдоти відповідні, як вони окго завалили скоріше, замість анегдотів) і прочі історії. Істи будуть гречаний суп! однозначно). Історію можна змінити, аля " осінній сльот в чорнобилі", як я вже пропонував) з мего спецефектами ;) . Підстреливши супротивника він з криком, слізьми, соплями, слюнями, матюгами (салочкіна на мікрофона запишемо) покидає бігом поле боя, поки ще ненастріляли в одне місце, викидаючи всі знайдені артефакти. Гроші дають за арти, за гроші нова зброя. Коли підстрілюють головного гравця - то лібо теліпортірується в безопасну зону, якийсь "мертвяк", чи убирається зброя і пішочком, своїм ходом ... Ну покищо все, пишіть свої цікаві фантазії та ідеї). P.S. критика і негатив не приймаються, противники комп ігор йдуть "Рижим лєсом" і пряміком ф топку, Реактора =). В коментах жду тільки позитив і штурхани в напрямку початку підготовчих робіт, і вивчиння мат часті. =) ___________________________________ вчіть технічні терміни %) геймдев( гамдев, гейм девелоп...) від англ games developing - розробка комп*ютерних ігор. мод - модифікація гри шляхом заміни елементів гри. наприклад зброї, броні ... мультиплеєр - гра по сітці. бот - персонаж яким курує іскуствєнний інтілєхт.
|